zamknij

W ramach  świadczenia najlepszej jakości usług dostosowanej do Państwa potrzeb na stronie naszego sklepu wykorzystujemy pliki cookies.  Dalsze korzystanie ze strony naszego sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, oznacza, że akceptujecie Państwo stosowanie plików cookies i będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów dotyczących plików cookies znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

REGULAMIN sklepu internetowego modny butik24

 

1.         Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy za pomocą witryny https://www.modnybutik24.pl (zwanym dalej „Sklepem internetowym” lub „Sklepem”) jest Paulina Wieliczko, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MODNY BUTIK24 Paulina Wieliczko, ul. Starej Baśni 14/60, 01-853 Warszawa, NIP 1181900735, REGON 147089983, widniejąca w widniejąca w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.

2.         Każdy klient powinien zapoznać się z Regulaminem.

3.         Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta indywidualnego, sprzedaży produktów Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz określa zasady i warunki świadczenia nieodpłatnych usług drogą elektroniczną.

4.         Klient ma możliwość kontaktu ze Sklepem internetowym pod adresem email: info@modnybutik24.pl lub telefonicznie +48 510 636 122 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

5.         Administratorem danych osobowych Klientów jest Paulina Wieliczko, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MODNY BUTIK24 Paulina Wieliczko, ul. Starej Baśni 14/60, 01-853 Warszawa, NIP 1181900735, REGON 147089983, widniejąca w widniejąca w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.

§ 1 Definicje

 

1.     Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego;

2.     Sprzedawca:  MODNY BUTIK24 Paulina Wieliczko, ul. Starej Baśni 14/60, 01-853 Warszawa, NIP 1181900735, REGON 147089983

3.     Klient: podmiot będący użytkownikiem strony internetowej Sklepu, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi za pośrednictwem Sklepu internetowego.

4.     Kodeks Cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).

5.     Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

6.     Newsletter – usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w sklepie internetowym na, które Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w polu „Newsletter” lub zaznaczając opcję „Zapisz się do naszego newslettera” podczas uzupełniania danych przy składaniu zamówienia w Sklepie internetowym;

7.     Produkt – oznacza produkt/towar przedstawiany każdorazowo przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego, w celu jego sprzedaży.

8.     Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego. 

9.     Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą. 

10.   RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  

§ 2 Postanowienia ogólne i zasady korzystania ze Sklepu

1.       Dostęp do Regulaminu każdy Klient może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez  odnośnik „Regulamin sklepu” umieszczony na stronie Sklepu internetowego, a także poprzez zapisanie jego wersji PDF na wybranym przez siebie nośniku .

2.       Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie internetowym, takie jak zdjęcia, opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, zgodnie z warunkami Regulaminu.

3.       Zdjęcia i opisy oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli Towarów.

  1. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  2. Podane w opisie obuwia długości wkładki wewnętrznej są wartościami przybliżonymi. Sprzedający zastrzega sobie prawo tolerancji błędu długości wkładki do 0,5 cm.
  3. Podane w opisie długości/ wymiary odzieży są wartościami przybliżonymi. Sprzedający zastrzega sobie prawo tolerancji błędu długości  do 0,5 cm.
  4. Zamówione towary wysyłane są Kupującemu za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD oraz paczkomatów, od poniedziałku do piątku. sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za firmy doręczające przesyłki oraz terminy realizacji przewidziane przez przewoźników- są to przewidywane czasy dostawy, nie gwarantowane. klient ma możliwość wyboru rodzaju przesyłki zgodnie z przestawionymi przez sprzedającego wariantami dostawy.
  5. Towar zakupiony w cenie promocyjnej/ przeceniony, może posiadać delikatne otarcia, ślady od kleju lub inne delikatne defekty, które nie wpływają na jakość użytkowania towaru. W przypadku niezadowolenia Klienta z zakupu towar ten podlega zwrotowi na warunkach "zwrotu" podanych poniżej.

9.       Nie jest dopuszczalne:

 

a)       korzystanie ze Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności, która naruszałaby interes właściciela Sklepu internetowego, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich,

b)       dostarczanie do Sklepu treści bezprawnych,

c)        korzystanie ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub  podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów;

d)       umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej, oraz

korzystanie z treści umieszczonych na stronie Sklepu do innego użytku niż użytek własny.

§ 3 Konto

1.       Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego www.modnybutik24.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu. 

2.       Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta.  Warunkiem utworzenie Konta indywidualnego jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe. 

3.       Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą których loguje się do sklepu internetowego. 

4.       Korzyścią posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, udział w konkursach, otrzymywanie newsletterów. 

§ 4 Zasady składania zamówienia i zawierania umowy sprzedaży

1.       Klient może złożyć zamówienie po zarejestrowaniu poprzez swoje konto jak również nie posiadając konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia oraz posiadanie aktywnego konta mailowego.

2.       Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3.       Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT. 

4.       W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.

5.       Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia. 

6.       Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży. 

7.       Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia. 

8.       Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy. 

9.       Wszelkie dodatki wykorzystane do stylizacji modelek  (paski, buty , torebki, biżuteria etc.  ) nie są w sprzedaży .Jeśli do danego produktu jest w zestawie dodatek , taka informacja jest uwzględniona w ofercie na stronie sklepu w opisie produktu .

§ 5 Ceny i Płatności

1.       Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

2.       Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

3.       Cena zakupu towaru podana na stronie Sklepu jest ostateczna i ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów. Cena ta nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych na stronę internetową Sklepu zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

4.       Klient płaci cenę za zamówione Towary wraz z kosztami dostawy, wedle swego wyboru:

 

a. przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy, przed dostawą;

b. przelewem bankowym za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym  przelewy 24

c.  za pobraniem pracownikowi firmy kurierskiej w miejscu dostawy na terenie Polski.

5.       W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4a., brak otrzymania płatności na rachunek Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia Umowy Sprzedaży, a następnie w dodatkowo wyznaczonym przez Sprzedawcę terminie, powoduje możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę. Klient może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując się ze Sprzedawcą w godzinach pracy za pomocą numeru telefonu podanego w zakładce Kontakt, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.

6.       W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4b., niniejszego paragrafu, Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia po otrzymaniu z systemu Przelewy24 potwierdzenia dokonania płatności, nie wcześniej jednak niż po przesłaniu do Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów.

7.       W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w ust. 4c., brak zapłaty przy odbiorze Towaru, pomimo wyznaczenia przez Sprzedawcę dodatkowego odpowiedniego terminu, powoduje możliwość odstąpienia  od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.

8.       Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z Kodeksem cywilnym i innymi ustawami, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.

§ 6 Dostawa

1.     Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.

2.     Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej według cennika: kuriera DPD, poczty polskiej lub paczkomatów.

3.     Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia. 

4.      Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupów dokonywanych w sklepie internetowym. 

5.     W dniu nadania Towaru do Klienta Sprzedawca wysyła na adres poczty elektronicznej Klienta informację o wysłaniu przesyłki.

6.     Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-5 dni robocze (zgodnie z umową z firmą dostarczającą produkt).  W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

7.     Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru. 

8.     w ramach każdej przesyłki Towaru znajduje się dowód zakupu.

 

§ 7 Wymiana

  1. Chęć wymiany należy zgłosić na adres info@modnybutik24.pl w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany. Po sprawdzeniu stanu magazynowego w odpowiedzi zwrotnej prześlemy instrukcje wymiany towaru oraz zarezerwujemy potrzebny model i rozmiar.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier lub folię strech a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Wymiana towaru odbywa się na koszt kupującego. 
  8. Maksymalny czas rezerwacji towaru na wymianę to 2 tygodnie licząc od dnia poinformowania przez klienta o chęci dokonania wymiany - po tym czasie nie gwarantujemy dostępności produktu.


§ 8 Zwrot

 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu towaru pocztą elektroniczną na adres info@modnybutik24.pl  Zgłoszenie chęci zwrotu towaru nie powinno być dokonywane telefonicznie.

4. W celu sprawnego zwrotu prosimy wydrukować formularz, wypełnić i załączyć do zwracanego towaru wraz z dowodem zakupu, który jest wysyłany w każdej przesyłce. W przypadku braku takiej możliwości prosimy wypełniony formularz przesłać droga mailową , a do przesyłki załączyć informacje- dane osoby zamawiającej oraz nr zamówienia(etykiety nadawcze są często nieczytelne dlatego weryfikacja przesyłki bez danych w pudełku może znacznie się wydłużyć).  Produkt proszę wysłać na adres: : MODNY BUTIK24 Paulina Wieliczko, ul. Starej Baśni 14/60, 01-853 Warszawa

5. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

6. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, w szczególności w oryginalnym opakowaniu, czysty - również jeśli chodzi o spody obuwia, bez śladów użytkowania.

7. Koszty odesłania towaru na zwrot ponosi kupujący.

8. W przypadku korzystania z kodu rabatowego przy zamówieniu podane są warunki jakie trzeba spełnić- tj. minimalna kwota zamówienia, ilość zakupionych par itp. Odstępując od umowy/ dokonując częściowego zwrotu towaru, BOK weryfikuje zamówienie. W przypadku nie spełnienia wszystkich warunków rabatu kwota zwrotu zostaje pomniejszona o wysokość udzielonego rabatu.

9. Do zachowania terminu określonego w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. 

10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

11. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności, za wyjątkiem kosztu dostarczenia Towaru. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na konto wskazane w formularzu dołączonym wraz z paragonem do zawartości paczki.

13. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

14. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

15. W wypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient będący Konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

16. W przypadku odstąpienia od umowy konsument odpowiada materialnie jedynie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności. Sytuacja ta dotyczy w szczególności zwrotu bielizny. 

§ 9 Reklamacje

 

1.       Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad. 

2.       Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji pocztą elektroniczną na adres info@modnybutik24.pl  Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie.

3.       Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres Modny Butik24 Paulina Wieliczko ul. Starej Baśni 14/60,01-853 Warszawa.

wraz z dowodem zakupu i dołączonym formularzem zwrotu, który jest do pobrania na stronie www.modnybutik24.pl 

4.       W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu

5.       Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający

6.       Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu. 

7.       Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.modnybutik24.pl   oraz dowód zakupu. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji. 

8.       Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej. 

9.       W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny nie później jednak niż w ciągu 24 godz od momentu odbioru przesyłki od kuriera. 

10.    Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.

11.    Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.

12.    Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużycie produktu
  • subiektywne odczucie niewygody i zapachu produktu,
  • szkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem- przemoczenia, odbarwienia,
  • uszkodzenia mechaniczne,
  • uszkodzenia ozdób,
  • produkt z wadami, o których konsument wiedział w chwili zakupu/ otrzymania towaru.

13.    W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.

  1. Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji..
  2. Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

§ 9 Inne usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Sprzedawca, oprócz umożliwiania zawierania za pośrednictwem Sklepu Umów Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem, świadczy również nieodpłatnie drogą elektroniczną następujące usługi na rzecz Klientów:

a. Usługę Newsletter

b. Usługę Konta indywidualnego

c. Usługę Powiadamiania o dostępności Towaru i Zapisu na Towar.

2. W celu rozpoczęcia świadczenia usługi Newsletter, wymagane jest wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera przez Klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy zakładaniu Konta indywidualnego oraz jej potwierdzenie poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta (moment rozpoczęcia świadczenia usługi dostarczania Newslettera). 

3. Newsletter świadczony jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) w szczególności poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdym Newsletterze przesyłanym do Klienta w formie wiadomości e-mail lub wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy wykorzystując dane kontaktowe. 

4. Usługa Konta indywidualnego dostępna jest po dokonaniu rejestracji danych w systemie Sklepu na zasadach opisanych w paragrafie 4 Regulaminu i polega na udostępnieniu Klientowi indywidualnego panelu w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalającego Klientowi korzystać z dodatkowych funkcjonalności strony internetowej Sklepu, takich jak modyfikacja danych Klienta podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta indywidualnego, przechowywanie i udostępnianie Klientowi historii zamówień, śledzenie statusu zamówień.

5. Usługa Powiadamiania o dostępności Towaru i Zapisu na Towar dostępna jest po uzupełnieniu odpowiedniego pola adresem e-mail.

6. Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez Sklep usług wskazanych w ust. 1. W takim wypadku umowa o świadczenie odpowiednio usług Newslettera bądź usługi Konta indywidualnego rozwiązuje się, a Sprzedawca ma 14 dni na odpowiednio usunięcie Konta indywidualnego bądź usunięcie danych Klienta z bazy danych osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie Newslettera, z zastrzeżeniem zasad przetwarzania danych osobowych Klientów zawartych w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnej na stronie internetowej Sklepu pod zakładką „Polityka Prywatności”.

§ 9 Dane osobowe i Pliki Cookies

1.       Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 

2.       Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w inny celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody. 

3.        Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, w najlepszy możliwy sposób, uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby trzecie. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. 

4.       Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies moga być odczytywane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy. 

5.       Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Klienta, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remartketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania sklepu internetowego. 

6.       Sprzedawca niniejszym informuje Klienta, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta. W takiej sytuacji, korzystanie ze sklepu internetowego przez Klienta może być utrudnione. 

7.       Sprzedawca niniejszym wskazuje, że pliki cookies moga być przez Klienta usunięte po ich zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Klient. 

§ 10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
2. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie www.varlesca.pl oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną na wskazany w formularzy rejestracyjnym adres e-mail. 
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.


W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: 
info@modnybutik24.pl , bądź tel: +48 510 636 122